ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІН
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості відповідно до Закону (Відомості Верховної Ради УРСР (ВВР), 1991, № 30, ст.379)
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
ТЕРМІНИ ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІНУ
Повернення і обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Повернення коштів здійснюється за допомогою переказу на банківську карту.
Ви можете зробити інтернет-платіж через систему Приват24.
Реквізити для оплати надасть Вам наш оператор.
УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ДЛЯ ТОВАРІВ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ
Ви можете повернути товар або обміняти його, якщо:
- товар не був у вживанні і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям і т. п.;
- товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка;
- збережені всі ярлики і заводське маркування;
- товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні і поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.
Для повернення товару Новою Поштою або Укрпоштою необхідно відправити товар за реквізитами:
Одержувач: надається за запитом
Оплата доставки — коштом відправника.